lk heb geld over gemaakt.
Maar ik heb niets van julie gehoord.
F 1oo,
Forum
Zeg hier wat je vind over Stichting Dierenlot / de website
Onderwerp: donatie Door: An bouter Datum: 27-11-2020
Onderwerp: Doneren Door: Hans Datum: 13-01-2020
Sorry I'm heb 2 x geprobeerd om eenmalig te doneren 50 euro , ik doneer vaker eenmalig met Ideal en hoef dan helemaal geen gegevens in te vullen .
Wat vind dierenlot belangrijker gegevens of donatie heb maar ergens anders naar gestort Ik zou zeggen gemiste kans
Onderwerp: John Door: Smithe419 Datum: 27-12-2017
Happy to become one of several customer for this wonder inspiring site D. dbddfbddbgefcckd
Onderwerp: mooie website Door: Demi Datum: 14-03-2014
Hoi,
Ik hou heel erg van dieren, en vind het heel zielig dat er dieren zijn die zo slecht behandeld worden. Ik wil Stichting Dierenlot graag helpen en toen ik op Google ging zoeken op Stichting Dierenlot ging zoeken kwam ik uit bij jullie. Heel erg bedankt want ik heb veel informatie over Stichting Dierenlot op jullie site gevonden :)
Onderwerp: Top! Door: Susan Datum: 07-03-2014
Hoi,
Ik vind het goed dat jullie je bezig houden met Stichting Dierenlot. Want het is echt heel zielig dat zoveel dieren zo behandeld worden. En daarom vind ik het echt top dat jullie deze website gemaakt hebben, om nog meer mensen te vertellen dat ze deze dieren moeten helpen.
Groetjes, Susan
Onderwerp: Wat een goede website! Door: Lysbeth Datum: 07-03-2014
Ik wil allereerst even zeggen dat ik dit een geweldige site vind. Sommige dingen zijn nog niet helemaal uitgewerkt maar het gaat om de boodschap en die komt bij mij zeker binnen.
Ga vooral zo door!
Onderwerp: Re:Wat een goede website! Door: Tim Datum: 07-03-2014
Ik ben het helemaal met Lysbeth eens. Wat een goede website!
Bij komt de boodschap ook zeker binnen.
Onderwerp: mooie website Door: Hilde Datum: 07-03-2014
ik vind dit een heele mooie website, ik moest voor school een werkstuk maken, deze site heeft me goed geholpen! ik kreeg een 9 :)
Nieuw bericht
Enquête
Vind je dit een goede website?
Ja, zeker weten! (21)
Ja, een beetje (17)
Het gaat wel (12)
Nee. (18)
Totaal stemmen: 68