Forum

Zeg hier wat je vind over Stichting Dierenlot / de website

Onderwerp: Re:Re:Reclame Door: Regnerus Datum: 15-01-2025

Helemaal mee eens. Veel te veel herhaling. Afschuwelijk. Heeft het tegenovergestelde effect.

Onderwerp: Te veel Door: Danja Datum: 11-01-2025

Was donateur maar ben hiermee gestopt.
Wat een ergernis die ellenlange commercial en dan ook nog zo vaak op alle zenders.
Geld gaat nu naar metakids.

Onderwerp: Reclame Door: Werner Datum: 10-01-2025

Nu ook weer voor de tigste keer npo 3 en ook enorm lang. Ze gaan er gewoon mee door.

Onderwerp: Reclame Door: Stefan Datum: 10-01-2025

Goedemorgen.

Onderwerp: Reclame Door: Stefan Datum: 08-01-2025

Het zal niet waar zijn....

Onderwerp: Reclame Door: Stefan Datum: 08-01-2025

HGTV

Onderwerp: Reclame Door: Stefan Datum: 07-01-2025

Nu ook weer op History.

Onderwerp: Reclame Door: Erik Datum: 06-01-2025

Aan stichting dierenlot;
Er moet mij iets van het hart, hoe goed ik jullie veldwerk voor de dieren ook vind, maar dat even terzijde.
Ik heb een groot probleem met hoe jullie door een ongelofelijke overkill aan tv commercials de kijker avond na avond plat bombarderen. Ik ben een groot fan van History tv en kijk vaak wel zo’n 3 á 4 programma’s achter elkaar op een avond. Ik lieg niet als ik jullie spotje werkelijk in elk reclameblok voorbij zie komen, 3 á 4 keer hetzelfde spotje per programma dus tot zo’n 15 keer op een avond (avond na avond, week na week, maand na maand!!). Met die overkill aan dezelfde reclamespotjes zijn jullie echt een bron van ergernis geworden en mijn sympathie kwijtgeraakt. Ik vind het ook een soort minachting naar de kijker om hem zo vaak dezelfde commercial voor te schotelen de hele avond lang om de, pakweg 20 minuten. Denk dat dit alleen maar aversie en irritatie oproept bij de kijker door hem/haar zo vaak dezelfde boodschap door de strot te duwen, bij mij althans wel. En dat is zonde want voor jullie veldwerk en vrijwilligers kan ik alleen maar waardering en bewondering hebben. Maar door de absurde overkill aan reclame (moet ook handenvol geld van donateurs aan opgaan lijkt mij, als je zo ongelofelijk veel reclametijd kan inkopen, maand na maand?) zijn jullie mij echt kwijtgeraakt als sympathisant van jullie stichting.

Onderwerp: Re:Reclame Door: Stefan Datum: 07-01-2025

Mooie woorden Erik!

Onderwerp: Re:Reclame Door: Stan Datum: 08-01-2025

Hoe meer ik die overkill aan reclame zie, hoe meer aversie om lid te worden.

<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Nieuw bericht

Enquête

Vind je dit een goede website?

Ja, zeker weten! (21)

31%

Ja, een beetje (17)

25%

Het gaat wel (12)

18%

Nee. (18)

26%