Forum

Zeg hier wat je vind over Stichting Dierenlot / de website

Onderwerp: Reclame Door: Stefan Datum: 03-01-2025

Bah

Onderwerp: Reclame Door: Stefan Datum: 03-01-2025

En ja hoor

Onderwerp: Reclame Door: Stefan Datum: 02-01-2025

En ja hoor, daar kwam die WEER voorbij

Onderwerp: Reclame Door: Stefan Datum: 02-01-2025

Niet normaal, om de haverklap op bijna iedere zender deze vervelende bedel reclame. Word zwaar irritant. Dit is gewoon drammen. De hele tijd een ranzig beest op mijn tv scherm. Wat kost die reclame wel niet?

Onderwerp: Salaris directeurtje Door: Rick Datum: 26-12-2024

Geen subsidie??? Funktie Directeurtje afschaffen, wat doet die voor dat salaris?

Onderwerp: Reclame Door: Anita de Croon Datum: 23-12-2024

Ik zit niet te wachten op de zielige reclames, besteed het geld liever aan de dieren, en ook het drukwerk hoeft niet. Probeer om op een andere manier de aandacht te vestigen voor deze dieren. Ik wou nog extra doneren maar een directeur verdient hier echt te veel geld aan.

Onderwerp: Geld naar reclame Door: Corne Datum: 14-01-2024

Wat is dat telkens weer vreselijk irritant en onbegrijpelijk. Dierenlot die op het duurste moment van de dag (voor het 20.00uur journaal) en op nog veel meer momenten een zo lange reclame uitzendt. Ze zullen best goede dingen doen, maar krijgen geen cent, omdat ik daardoor het idee heb dat een groot deel aan die reclames (en hoge salaris directeur) gespendeerd wordt.

Onderwerp: Re:Geld naar reclame Door: Lidia Datum: 19-01-2024

Zo ongelooflijk mee eens, erger me kapot aan die reclames. Dat moet erg veel geld kosten. En dan nog maar niet te spreken over de directie salarissen...

Onderwerp: Re:Geld naar reclame Door: Gawein Datum: 29-01-2024

Stop met die verschrikkelijke lange en irrtante reclame spot. Ik ben voor support tegen dierenleed maar geef geen enkele euro aan dit soort laster campagnes!! Jullie zouden jullie echt moeten schamen!!! Op de knieën en jullie betrouw uitspreken! Schande!!

Onderwerp: Re:Geld naar reclame Door: Van dijk Datum: 18-08-2024

Besteed het geld aan de dieren ,maar niet aan de vreselijke irritante lange reclame

<< 5 | 6 | 7 | 8 | 9 >>

Nieuw bericht

Enquête

Vind je dit een goede website?

Ja, zeker weten! (21)

31%

Ja, een beetje (16)

24%

Het gaat wel (12)

18%

Nee. (18)

27%