Forum

Zeg hier wat je vind over Stichting Dierenlot / de website

Onderwerp: Reclame te veel Door: Kox Datum: 10-01-2024

Ik vind dat jullie veel te veel reclame maken op tv. Wij doneren ook en ik heb er bijna spijt van omdat ik constant die tv reclame op tv zie.

Onderwerp: Oplichters Door: Joep Kerkrade Datum: 03-01-2024

De 2 bestuurders ontvingen ieder in 2022 Euro 98.340 NETTO? Ze betaalden hier geen cent belasting over. Knap hoe ze dit weten te flikken. En dat voor een paar zwerfkatten die ze opvangen. En niet te vergeten die urenlange misselijkmakende reclames. De overheid moet stoppen met belastingvoordelen voor dit soort vage stichtingen.

Onderwerp: Re:Oplichters Door: Annie Datum: 20-12-2024

Je moest eens weten in wat voor huis de directeur woont. Dat krijgen wij nooit bij elkaar verdient.

Onderwerp: Zwerfkatten Door: Teun Datum: 17-01-2023

Hoezo is men tegen het afschieten van zwerfkatten? Deze beesten richten een ravage aan in de natuur, vreten nesten van weidevogels leeg, jonge konijntjes, vogels enz.

Onderwerp: Dierenleed Door: Pascal Datum: 09-01-2023

Stop met die vervelende reclame.
Ik doneer nooit naar jullie !

Onderwerp: Re:Dierenleed Door: Patrick Datum: 14-01-2023

Ik ook, die reclame zit me gewoon in de weg. Ik snap niet dat een stichting zoveel geld mag uitgeven aan zulke dure reclame. En het is vooral zielig doen.

Onderwerp: dierenlot Door: Caro Datum: 14-01-2024

Geweldig hoe ze voor beestjes zorgen,irriteer mij alleen rot om de lange reclames,heel duur en de directeur verdient ook nog een paar ton per jaar.bah

Onderwerp: Wat gaat niet naar het lot van de dieren Door: Jac Jansen Datum: 02-01-2023

Zo wie zo de € 1.200.000, voor de directeuren € 200.000, € 1.000.000 voor de rest van het personeel en de raad van bestuur. Daarna nog de kosten voor de vrijwel dagelijkse dure TV reclame. Ergo de eerste miljoen donateurs van € 1,85 gaat niet naar de dieren

Onderwerp: bijdrage Door: Aat Datum: 13-01-2022

ik zoek me rot naar een rekeningnummer. Wil 1 maal jaarlijks wat bijdragen hoewel ook ik me afvraag hoeveel van die bijdrage naar de TV-bobo's gaat. Maar 1 x per jaar een bescheiden bijdrage geeft mij een gevoel dat ik er iets aan doe. Of zijn jaardonaties niet welkom?

Onderwerp: Re:bijdrage Door: marli Datum: 03-02-2022

behalve het weg gegooide geld aan de reclames en blad zouden jullie er toch van bewust moeten zijn dat donaties voornamelijk van dieren vrienden moet komen . Nou dat ben ik .
En ik laat mijn honden waar het maar kan los lopen.
Heerlijk vinden ze dat.
Om dan keer op keer te moeten horen dat iets dood gebeten is door een LOS lopende hond.
Ik doneer niet...........

<< 6 | 7 | 8 | 9 | 10 >>

Nieuw bericht

Enquête

Vind je dit een goede website?

Ja, zeker weten! (21)

31%

Ja, een beetje (17)

25%

Het gaat wel (12)

18%

Nee. (18)