Forum

Zeg hier wat je vind over Stichting Dierenlot / de website

Onderwerp: Onbegrijpelijk Door: Willem Datum: 12-02-2022

Het zal wel al gezegd zijn.
Ik ga koffie zetten als ik voor de zoveelste keer de geamputeerde poot van die hond moet zien terwijl ik net aan de sate zit.
Een paar jaar eerder was er ook al een commercial waarin gesproken werd over kittens.
Had ik nog nooit van gehoord, zijn dus gewoon katjes en helemaal niet trendy om opeens te denken dat het weer in het Engels moet.
Laten we dit zeggen, ik heb de neiging om een steen door het beeldscherm te gooien als ik nog 1x deze veeeel te lange ... commercial moet zien.
STOP ermee, alle potentiele donateurs lopen weg, net als dat blije BAMBI hertje wat op wonderlijke wijze weer is verenigd met zijn moeder.
Geloof er niks van.

Onderwerp: Hinderlijk bellen Door: David Viguurs Datum: 03-09-2021

Iedere keer wordt ik gebeld door call-centrum van stichting dierenlot. Nou wat enorm vervelend.
IK GA DENK IK MIJN DONATIES OPZEGGEN.
Schandalig dit.
Deze week 4 keer gebeld. Hou er eindelijk mee op!!!
Dit is niet in het belang van dedieren !! Jullie krijgen opzeggingen

Onderwerp: Re:Hinderlijk bellen Door: Janssen Datum: 23-08-2022

Wij zijn donateur. We worden herhaaldelijk gebeld. Gezegd dat we dit niet meer willen. Dierenleed bleef doorgaan. Tenslotte hun geblokkeerd. Nu gaat de telefoon niet meer over maar we kunnen in de log wel zien dat ze toch steeds proberen te bellen. Nu zeggen we onze lidmaatschap maar op. Jammer. Dacht dat dit een goede stichting was. Maar is nu alleen irritant.

Onderwerp: Reclame Door: Johan Datum: 28-08-2021

Wat een vreselijke vervelend gezeur telkens het zelfde en maar bedelen om geld wordt dit gebruikt om reclame die zo duur is dit riekt een beetje naar oplichting stop met de zooi

Onderwerp: Reclame Door: J.W. Moolenbeek Datum: 02-08-2021

Ik stoor mij heel erg aan uw reclame, niemand anders kan zeggen dat een bedrag een bescheiden bijdrage is. Dat is voor iemand die naar de voedselbank moet een heel groot bedrag. En als jullie stoppen met het versturen van een duur tijdschrift houden jullie ook geld over

Onderwerp: dierenleed Door: henriette Datum: 20-03-2021

ik vind het geweldig dat jullie reclame maken op de televisie en overal waar jullie kunnen de mensen moeten maar eens onder ogen krijgen wat de dieren worden aangedaan
super goed werk ga zo door!!

Onderwerp: Re:dierenleed Door: busdriver1 Datum: 02-01-2025

heeft u wel eens opgelet hoe dit ècht werkt en waar de mensen nu over klagen ? misschien heeft u niet door dat die reclames op tv bakken met geld kosten die dus NIET besteed worden aan het dierenleed. War wordt er precies verdient door de leiding? Daar is geen duidelijkheid over.

Onderwerp: Reclame dierenlot Door: Cenny Datum: 20-02-2021

Ik wordt zo langzamerhand doodziek van die zich steeds weer herhalende meldingen van dierenlot op facebook.

Onderwerp: Re:Reclame dierenlot Door: Peter Datum: 02-03-2021

Ik wordt doodziek van de zeer vervelende en irritante dierenlot reclame. Verder moet mij van het hart dat reekalfjes NIET moeten worden meegenomen. De rekke vestoot het dier dan. Verder zeer irritant en te veel herhaald op alle mogelijke zender. Zo snel mogelijk van de netten halen

Onderwerp: Re:Re:Reclame dierenlot Door: Arturo di Gallo Datum: 06-03-2021

Wat is dat toch, dat wij mensen de natuur haar gang niet kunnen laten gaan? Denken wij nu werkelijk, dat een ooievaar het prettig vindt te worden gestreeld door een dieren"beschermer" , die vooral van zichzelf vind,dat hij zo goed bezig is.

<< 7 | 8 | 9 | 10 | 11 >>

Nieuw bericht

Enquête

Vind je dit een goede website?

Ja, zeker weten! (21)

31%

Ja, een beetje (17)

25%

Het gaat wel (12)

18%

Nee. (18)

26%