Het irritatiegehalte van deze reclame is erg hoog.
100 x hetzelfde amateuristische verhaal horen, dat ook nog veel te lang duurt, kan toch alleen averechts werken lijkt mij.
Forum
Zeg hier wat je vind over Stichting Dierenlot / de website
Onderwerp: Irritantste reclame Door: Dina Datum: 12-02-2021
Onderwerp: Irritantste reclame Door: Dina Datum: 12-02-2021
Het irritatiegehalte van deze reclame is erg hoog.
100 x hetzelfde amateuristische verhaal horen, dat ook nog veel te lang duurt, kan toch alleen averechts werken lukt mij.
Onderwerp: werving donateurs Door: Jaap Datum: 11-01-2021
De laatste maanden zien en horen we op TV en radio constant dezelfde oproepen. Dierenlot zou geen inkomsten ontvangen, bijna uit eigen zak van vrijwilligers moeten gaan werken of afbouwen...
Behalve de overkill aan dezelfde informatie, weten wij uit ervaring wat het allemaal kost om zulke dure reklame te betalen. Jullie moeten wel erg rijk zijn geworden om deze reklame te kunnen betalen, dagelijks!!!
Geefty een zeer verkeerde indruk!
Onderwerp: Re:werving donateurs Door: Gé Datum: 18-01-2021
De overdaad aan de uitgebreide fondsenwerving op tv roept bij mij inmiddels stevige irritatie op, nog los van de insteek van Jaap. Doe me een lol en zet deze reeks voorlopig stil en kort het verhaal voor de toekomst flink in.
Onderwerp: Re:Re:werving donateurs Door: Gnamknoj Datum: 08-02-2021
Helemáál mee eens. Wij ergeren ons ook mateloos aan de tv reclame. Elke avond hetzelfde verhaal. Wat je met dat geld allemaal kunt doen!! Twijfelachtig
Onderwerp: Re:werving donateurs Door: Laura Datum: 11-02-2021
Het is een schande.
Ik zeg mijn lidmaatschap op omdat ik een vieze smaak ik mijn mond kreeg toen ik de salarissen zag van de twee directeuren.
Wederom graaiers van de zieligheidsfaculteiten net zoals je wordt doodgegooid door zielige beelden van vrouwen en kindjes op tv.
Het enige wat je in stand houdt zijn de salarissen van degenen die aan het bestuur staan
220.000 euro voor 32 uurtjes werken per week, of wat daar ook voor door mag gaan. KOTS!
Onderwerp: Re:Re:werving donateurs Door: Arturo di Gallo Datum: 06-03-2021
Werden ze maar doodgegooid. Avond aan avond mijn oude dag verzieken, door "Auswitzh" kindjes op de TV te vertonen. Ik heb nog capsules van melkflessen op school gespaard. Jaren vijftig. Het heeft geen fuck geholpen. Het is nog steeds rampzalig. Behalve dan met de salarissen van de NGO - BOBO'S.
Onderwerp: Re:Re:werving donateurs Door: Arturo di Gallo Datum: 06-03-2021
Werden ze maar doodgegooid. Avond aan avond mijn oude dag verzieken, door "Auswitzh" kindjes op de TV te vertonen. Ik heb op school nog capsules van melkflessen opgespaard. Jaren vijftig. Het heeft geen fuck geholpen. Het is nog steeds rampzalig. Behalve dan met de salarissen van de NGO - BOBO'S.
Onderwerp: stomach gas remedies Door: Elliotlug Datum: 07-12-2020
remedy intelligent staffing [url=https://www.bizcommunity.com/Profile/Zolpidemkaufenohnerezeptin]https://www.bizcommunity.com/Profile/Zolpidemkaufenohnerezeptin[/url] drug abuse quote
Nieuw bericht
Enquête
Vind je dit een goede website?
Ja, zeker weten! (21)
Ja, een beetje (17)
Het gaat wel (12)
Nee. (18)
Totaal stemmen: 68